Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

04 juni 2010

Fint bokmärke

Inte ofta man blir exalterad av reklamen och vill spara den, men postens reklam med Annika Christensens frimärke med penséer sparar jag som bokmärke till hennes inspirerande må-bra-bok En lisa för själen. Ihana puutarhakirja ja Annika on kuvannut tämän postimerkin,
olemme tavanneet eri puutarhajuttujen piirissä.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Jag tror på Lisa för själen!

♥ Hannele sa...

Daniel, så sant så.

Klimakteriehäxan sa...

Verkligen fint frimärke!!!

♥ Hannele sa...

Klimakteriehäxan, en trevlig bok också, kan läsas även om man inte har en egen trädgård.