Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

20 september 2010

Bok & Biblioteksmässan 2007

Årets nya kok- och trädgårdböcker, mässan är stort,
bäst att kolla programmet först för att få ut det mesta.
Estnisk lustgård med scen för korta föredrag.
Jag har dela ut trädgårdsbroschyrer på 2:a våningen
Estland har inte glömt hängmattan i ljungträdgården.
Man kan pigga upp en tråkig gräsmatta med en höstinstallation.
Botaniska visade tidlösa och andra höstblommande lökar.Bokmässa är inte bara de senaste, utan även loppis och antikvariat.Man får se och lyssna på väldigt många kändisar.
Jag skulle inte köpa något, men dessa följde med mej hem.
Inte årets nyheter, mest billiga rea-böcker.

Inga kommentarer: