Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

19 oktober 2010

En läsande groda

Jag gillar min groda, som maken släpade som handbagage från Boston.

12 kommentarer:

Läst, sett & hört sa...

Haha! Jag förstår att du gillar din läsande groda! Du har verkligen en hjältemodig man

ANNA-LYS sa...

Mitt i prick!
Såååå sött den är
den rällia grådan

Znogge sa...

Det gjorde han rätt i för den är urläcker :D

♥ Hannele sa...

Läst, visst blir man glad av den.

Anna-Lys, inte så stora likheter med maken ;)

Znogge, visst är den det.

Ingrid sa...

Så söt... och från Boston också- de har så fina trädgårdsdekorationer i USA...

Ylva sa...

Åh, den är finare än min groda som jag hittade i Lund. Sedan blir man ju alltid extra glad när någon anstränger sig och släpar.

Daniel sa...

Där har söta grodan det fint & skönt!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Ingrid, egentligen står denna i min bokhylla..

Ylva, det finns många fina grodor, men visst betyder omtanke en hel del.

Danie, bra sysselsättning för en groda.

Rachelle sa...

Ihana kuva :)

♥ Hannele sa...

Rachelle, lukeminen ja syksy on kiva yhdistelmä.

Emmas Bokhylla sa...

Gud vad sot! Det var det definitivt vart! Sjalv har jag slapat en glaslampa som handbagage fran Marocko, men det var direktflyg, inte sarskilt svart!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Emma, visst är den fin, grodan lever lugnt liv i min bokhylla.