Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 januari 2011

Bokklubbar

Böckernas Klubb och dom har lagt in en automatisk ”nej tack” och jag behöver inte avbeställa något, så jag är nöjd. Bra urval och kul att läsa deras  recensioner.

5 kommentarer:

Vixxtoria sa...

Åh men hjälp. Jag har ju helt glömt bort att de där hästarna (har gett dem till dottern), och apelsinskalarna (har gett dem till sambon) kommer från bokklubbar. Vi har ju hur många som helst! Faktum är att antagligen hela Sverige översvämmas av dem.

EvaB sa...

Apelsinskalare! Tack, då är det mysteriet löst, vi kunde inte komma på vad vi hittade vid senaste lådstädningen.

Hanneles bokparadis sa...

Vixxtoria, just, det hade jag glömt, trodde det var sån där som håller boken öppen...

Eva B, jag har fått dem utan beställning :)

Sauerkraut sa...

Jag är inte med i bokklubbar.
Dessutom har jag tänkt börja låna ut mer från biblioteket.

Hannele på Hisingen sa...

Sauerkraut, bibliotek är toppen.