Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

25 mars 2011

Våfflor med fruktsallad

Min dotter gör goda gluten- och laktosfria våfflor med nötsmak. Bara fina råvaror, som man mår bra av, servera med frukt och grädde.

9 kommentarer:

Ingrid sa...

Så bra! Jag ska skicka receptet vidare till en god vän som är glutenallergiker! Tack! (Och dessa våfflor är ju goda för oss andra också!)

♥ Hannele sa...

Ingrid, dessa är hälsosamma och mycket goda.

Marie sa...

Mums! Inser att jag inte hunnit äta lunch ännu.

bokstödet sa...

Vad gott det ser ut.Blir nog våfflor i helgen.

♥ Hannele på Hisingen sa...

Marie, våfflor är den bästa lunchen.

Bokstöet, man kan ha både till förrätt och efterrätt.

Boktokig sa...

Det lät jättegott!!!

♥ Hannele sa...

Boktokig, både nyttigt och gott.

evalinn sa...

Ser smaskigt ut! :-)

♥ Hannele på Hisingen sa...

Evalinn, eller hur, man kan göra precis efter egen smak.