Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

01 november 2011

Körsbär i november

Körsbär i likör är godaste jag vet. Körsbär i november av Maria Lang passar nu.

7 kommentarer:

...med näsan i en bok... sa...

Du har bra smak du:)

♥ Hannele på Hisingen sa...

Anna, eller hur :)

klok som en bok sa...

hihi, det är ju den ingen brukar vilja ha i aladdinasken:-)

♥ Hanneles bokparadis sa...

Tur för mej :)

Läst, sett & hört sa...

nejmen usch! fikon i konjak är mycket godare! Har du redan gjort pepparkakshus?

♥ Hannele på Hisingen sa...

Mrs C, mums, fikon i konjak är också gott. Att göra pepparkakshus är makens jobb, det ser inte ut som hus varje år, speglar ofta årets händelser.

Anonym sa...

internet mobil|