Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

27 november 2011

Trevlig första advent

Att dela på en lussebulle smakar allra bäst.

8 kommentarer:

...med näsan i en bok... sa...

Glad advent på dig med:)

Hanneles bokparadis sa...

Anna, önskar dej detsamma!

Hanneles bokparadis sa...

(jag kommer inte åt mina egna bloggar, gjorde nåt dumt :(

Ylva sa...

Ja, om den är så stor kan man ju dela. Jag fick min första i lördags men den var torr.

Hannele sa...

Ylva, för mycket saffran, kan bli torr om man snålar med smör ;)

Mrs Calloway sa...

Fin adventsstake, Hannele!

Anna sa...

Så fina tomtar du har! Trevlig advent så här lite i efterskott.

Hanneles bokparadis sa...

Mrs C, eller hur, jag gillar den.

Anna, mycket beresta tomtar..