Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

09 mars 2012

Nostalgiskt fnitter

Jag har inte lyckats göra mig av med de gamla Fnitter-böckerna från 1981-1983.
Det finns en del roligt som man kan skratta åt ännu.

6 kommentarer:

Bokmoster sa...

Åh, där påminde du mig om något! Jag har inte heller kunnat göra mig av med mina, äger de två till vänster :)

Hannele på Hisingen sa...

Bokmonster, fortfarande kan man fnittra ;)

Mrs Calloway sa...

förmågan att fnittra är viktig. den bör man underhålla, Hannele

Hanneles bokparadis sa...

Mrs C, fnitter håller en ung ;)

Znogge sa...

Undrar om inte den i mitten fortfarande står i bokhyllan...

Hannele på Hisingen sa...

Znogge, då får du något att fnittra åt..