Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

19 januari 2013

Jag har läst boken

4 kommentarer:

mimmimarie sa...

Både läst boken och sett föreställningen, men det är några år sedan nu.

Hanneles bokparadis sa...

Mimmimarie, vi såg faktiskt musikalen i London för många år sedan, och den gick som tv-serie, och opera i Göteborg.

Anonym sa...

Jag älskar filmen, med Gérard Depardieu i huvudrollen!

Hanneles bokparadis sa...

Helena Milton, visst var den förra filmen bra!
Eller tv-serie var det.