Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

07 januari 2013

Virginia Woolfs fotspår

Länge har jag drömt om att se Mrs Dalloways London. Karta och PowerPoint-foton finns här.

6 kommentarer:

mimmimarie sa...

Kul! Jag har gått många olika walks i London men denna variant var ny.

Hanneles bokparadis sa...

Mimmimarie, kul! Denna känns mysigt när man har Virginia Woolf i tankarna, ska visa några bilder senare...

Mrs Calloway sa...

Mrs Calloway skulle nog också gilla Mrs Dalloways London. äger faktiskt boken. ha det så trevligt, Hannele!

Hannele på Hisingen sa...

Mrs Calloway, nästan magiskt att gå där...

Josefin sa...

Spännande!

Hanneles bokparadis sa...

Josefin, en del gator hann jag med.