Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

16 juni 2014

dumt att tappa min iPad-penna

Maken fick riva upp altanen för att jag skulle hitta min favoritpenna.

9 kommentarer:

Anna Amnell sa...

Hyödyllinen kynä. Tahtoo aina kadota, siksi meillä on niitä kole, jos kummalla hyvänsä katoaa oma kynä. Varsinkin iPhonen ruudut ovat pienet ja korjaan kynällä sanelujani.

Anna Amnell sa...

kolme

♥ Hanneles bokparadis sa...

Anna Amnell, kuvanhan voi helposti myös suurentaa. Minulla naru kynässäni, nyt kiinnitän sen koneeseeni :)

Mrs Calloway sa...

men snälla nån! nu får du väl ge din snälle make en liten ros eller en god kaka till kaffet eller varför inte båda delarna?

♥ Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, det har han fått :)

Ylva sa...

Oj, vad bra att han kunde göra det och att du inte tappat ned den i en brunn eller något annat omöjligt ställe!

Hannele sa...

Ylva, eller hur, annars skulle jag fått köpa ny...

znogge sa...

Tur du inte tappade iPaden i alla fall ;-)

♥ Hanneles bokparadis sa...

Znogge, eller hur :)