Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

10 augusti 2014

Inred med loppis

Inred med loppis visas nu i SVT play (start i SVT1 kl 18:15)

5 kommentarer:

Veiken sa...

Jag köper inte gärna på loppis om det inte är glas eller porslin. Aldrig tyg eller möbler. Man vet ju aldrig om det finns något oönskat i det!
Savr: Jag vet inte så mycket om Hisingens badplatser. Lilleby vet jag. Usch, jag skäms som Göteborgare!

Hanneles bokparadis sa...

Veiken, bokhyllor har jag köpt på loppis :)
Våga lära känna din egen stad!

Freja sa...

Ohh, det måste jag kolla upp!

Hannele sa...

Freja, massa kul idéer!

Inga M sa...

Detta borde jag se, handlar gärna på loppis. Det känns rätt, både ekonomiskt och etiskt.