Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 september 2014

brasiliansk regnskog på Bokmässan

Det första jag alltid kollar på Bokmässan är trädgårdsavdelning på 2:a våningen.
På andra våningen bland mat- och trädgårdsböcker har man byggt en liten skog.
En trevlig dag, träffade bokbloggare, åt lunch med en gammal vän som gett ut sin 3:e bok och kramade trädgårdsfolk. Nu vilar jag mina fötter och glädjer mig åt mina fynd.

6 kommentarer:

Mrs Calloway sa...

eja, vore man där! vilka är dina fynd då, Hannele?

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, lite böcker blev det ju...

Mrs Calloway sa...

det förstår jag väl, men vilka???

Hannele sa...

Mrs Calloway, redogörelse kommer snart...

znogge sa...

Spännande! Du började på rätt ställe direkt :-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, eller hur :)