Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

28 december 2014

årets julklapp?

Aftonväska av betongsäck är fräckt.
selfie-pinne kanske blev årets julklapp?

8 kommentarer:

znogge sa...

Årets klapp är alltid en bok :-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, håller med dej ♥

Musikanta sa...

Årets julklapp köper jag alltid själv och när jag vill...
Ingrid

Hannele sa...

Ingrid, det är nog det säkraste :)

Freja sa...

Cool väska!

Hannele på Hisingen sa...

Freja, eller hur!

Anna/notonmusic sa...

Elegant väska :-) Hur kommer folk på såna här idéer?!?

Hanneles bokparadis sa...

Anna, det finns helt fantastisk marknad för fräcka återvinningsprylar, på Indiska hittar jag en hel del fint.