Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

08 juni 2015

mot fyren med sonen ♥

Sonen och jag tog en sväng. Lycka är att bo på en ö.

9 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Åh, vad mysigt :) kram Diana

Hannele på Hisingen sa...

Diana, vi passar på att gå ut så fort vädret tillåter :)

znogge sa...

Lyckan är att bo vid havet :-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, vi cyklar till båthamnen!

Mrs Calloway sa...

trevligt att umgås med sonen!

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, jag är lyckligt lottad och bortskämd ♥

znogge sa...

Vi med! Bara ett stenkast dit :-)

Freja sa...

Verkligen lyxmys, så härligt!

Hannele sa...

Znogge, visst är det underbart!

Freja, bästa sällskap :)