Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

12 juni 2015

sommarens billigaste böcker?

Både pocket och inbundet för 10 kr.
Stort utbud både gammalt och nytt på Emmaus.

8 kommentarer:

Frida sa...

Det där är ju bokstavligt talat ett bokparadis. Eller helt enkelt, paradiset :)

Hannele på Hisingen sa...

Frida, lite farligt ställe :)

znogge sa...

Prisvärt och bra :-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, visst är det toppen när böckerna cirkulerar!

Mrs Calloway sa...

rena guldgruvan! hoppas att du hade kassar med dig så det räckte. och någon som bar hem dem

tant Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, jag tog cykeln :)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Älskar det stället :-) Var är Jane Eyre är riktigt kul!

Hannele sa...

Mrs E, man hittar alltid något!