Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

19 juli 2015

glassbåt, på riktigt

Hur skulle man annars kunna köpa glass på en ö!

7 kommentarer:

Anna/notonmusic sa...

Men så helt underbart! En RIKTIG glassbåt! Ingen man äter med chokladöverdrag utan en RIKTIG!

Hannele på Hisingen sa...

Anna, visst är det häftigt, bra service.

znogge sa...

Klart det måste finnas en glassbåt!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, eller hur!

Robert W sa...

Va? Finns det? Själv är jag landkrabba och behöver ingen sådan glassbåt, men jag tycker att det är jättekul att det finns.

Mrs Calloway sa...

hoppas att det finns en biblioteksbåt också! annars blir det inte kul på den ön!

Hanneles bokparadis sa...

Robert W, på västkusten i Göteborgs skärgård har de funnits många år.

Mrs Calloway, hihi, de äldre får nog böcker hem.