Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

07 juni 2016

köpte en damtidning

Sällan jag köper tidningar men i M Magasin av Amelia Adamo (tidning för kvinnor 50+) firar tio år och man får även en trädgårdstidning i samma paket. M Magasin har alltid haft intressanta artiklar inom olika områden.

7 kommentarer:

BP sa...

Har aldrig köpt en damtidning i hela mitt liv Dett kan bero på att jag inte har n trädgård heller utan "bara" en balkong;-)

KajsaLisa sa...

Jag år nog rena mardrömmen för som som skriver den :)

Hanneles bokparadis sa...

BP, min mor odlar tomater för hela sommaren på sin lilla balkong :)

KajsaLisa, säg inte det :)

znogge sa...

Ibland är det trevligt att unna sig ett magasin!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, avkopplande och alltid lär man sig nåt!

Joelinda sa...

Men ååå, vad skådar mitt norra öga?! Jag ser Nidingen på din banner. Hm, vi har nog mer gemensamt än man kanske anar, Hannele :-)

Hanneles bokparadis sa...

Joelinda, vi firade vår 30-års bröllopsdag på Nidingen ♥