Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

17 januari 2017

sånt här läser jag ibland

hittade en fin gammal kunglig brittisk bilderbok

4 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

SÅ mycket 50-tal, inte sant?!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteiriehäxan, visst är det mysigt ❤️

KajsaLisa sa...

Bilderböcker kan jag också fastna i och brittiskt är ju inte helt fel.

Hannele sa...

Kajsa Lisa, hur trevligt som helst!