Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 mars 2017

fina vårtecken vid havet

plockat fram cykeln och hjälpt sonen förbereda sjösättning av segelbåten.

5 kommentarer:

Veiken sa...

Underbart! Våren är alltid mycket välkommen!

https://blog.christinakarlsson.se/ sa...

Låter ljuvligt och idag är det dessutom lördag :) Tid för återhämtning i naturen!

Kram Christina

Hanneles bokparadis sa...

Veiken, ljuset har kommit, värmen, isfläckarne borta...

Christina, sitter ute och fikar på kökstrappan :)
Kram

znogge sa...

Goda tecken! Fast här är cykeln framme året om.

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, det har varit så mycket isfläcker, så jag vågar inte... rostskyddat i garaget :)