Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

15 juli 2017

vill ha min Lucy Barton nu

Vaddå: SAKNAS EFTER TRANSPORT... jag har köat nio veckor.

5 kommentarer:

Veiken sa...

Jösses...varför är jag inte förvånad??

Hanneles bokparadis sa...

Veiken, egentligen händer sånt här sällan... kanske sommarvikarie

Mrs Calloway sa...

säg till på skarpen, Hannele! det blir att inköpa ett nytt ex till dig! så ska du inte behöva ha det!!!

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, jag är inte riktigt den skarpa typen ❤️

Hanneles bokparadis sa...

P.S.
snälla bibliotekarie fixade så att jag nu kan hämta min bok med förtur :)