Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

13 december 2018

räcker till båda ❤️

Tomtar delar gärna på lussebullen.

11 kommentarer:

Znooge sa...

Tack och det samma! Delad glädje är dubbel glädje :D

Mösstanten sa...

Tack detsamma! De är rätt små, de där tomtarna. En halv lussekatt räcker!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, så är det nog :)

Mösstanten, mycket beresta tomtar!

Ylva sa...

Vilket fint luciapynt! Nu blir jag sugen på lussekatt.

Hanneles bokparadis sa...

Ylva, helst med några russin i ❤️

Yasmine sa...

Nej vad gullig bild! :D

Hanneles bokparadis sa...

Yasmine, mina beresta tomtar är hemma idag.

Ama de casa sa...

Fast jag tycker nog att tomten till vänster ser starkare ut - han kommer nog att sno åt sig hela ;-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, hihi, det tror jag inte :)

Klimakteriehäxan sa...

En halv bulle är klart bättre än en hel!!!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, alltid trevligt att dela med någon ❤️