Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

19 januari 2019

trevligt misstag

Vi hade en kort stund i en bokaffär i Oxford, jag plockade åt mig snabbt en dvd som jag trodde skulle visa platser, där de filmat Inspector Morse, men när jag satte på "filmen" var det filmmusik! Rätt så angenämt ändå.

11 kommentarer:

Mösstanten sa...

Det har varit mycket fin musik i den serien så det misstaget var nog inte så dåligt.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, allt trevligt på en och samma cd :)

Ama de casa sa...

Oops! Som det kan bli... Men tur att det blev ett trevligt misstag i alla fall :-)

Znooge sa...

Ibland har det lätt för att bli bra ändå!

Hanneles bokparadis sa...

Ama, kunde ha varit värre :)

Znogge, inte fel med trevig musik heller!

Rak i ryggen sa...

Snopet med trevligt!

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, en ska väl läsa texten noggrannare...

Robert W sa...

Tur i oturen eller vad man ska säga 😉

Hanneles bokparadis sa...

Robert W, någon större katastrof är ju detta inte :)

FrökenChristina sa...

Det var ju något helt annat men ändå trevligt. Jag gillar filmmusik som avkoppling och lyssnar gärna när jag läser.

Hanneles bokparadis sa...

Fröken Christina, jag vill nog ha det ganska tyst när jag läser mina pappersböcker.