Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

29 augusti 2019

bokbloggat länge - helgfråga

Hur länge har du bloggat? undrar Mia i Helgfrågan, har bokbloggat åtta år, har även jul- och trädgårdsbloggat, träffat bloggare i verkliga livet.

Bonusfråga: Lyssnar du på Spotify? nej, jag lyssnar inte, maken gör det.

Mias Helgfråga

20 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Men nu för tiden skriver du så gott som enbart på bokbloggen va?

Mia Eggimann sa...

Julbloggat låter kul.

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, kommer inte åt mina andra bloggar...

Mia, riktigt kul med julblogg! ❤️

Yasmine sa...

Spotify är den betaltjänsten jag inte skulle kunna klara mig utan haha!

Hanneles bokparadis sa...

Yasmine, men vi har ju lokalradio P4 i Göteborg :)

Bokdamen sa...

Kul att blogga, tiden går fort ;)

Hanneles bokparadis sa...

Bokdamen, tänk så många bra boktips man får av andra bokbloggare :)

Sara Pepparkaka sa...

Julblogg, det hade varit något för mig "förr i tiden".

Hanneles bokparadis sa...

Sara, jag var gammal när jag julbloggade ❤️

Robert W sa...

Julblogg låter roligt och mysigt!

Mrs Calloway sa...

men det var jätteroligt med julbloggen.vill gärna ha den tillbaka

Hanneles bokparadis sa...

Robert W, bloggen finns var men är inte lika flitig längre.

Mrs Calloway, jo, kanske kan det bli mer framöver.

Mösstanten sa...

Jag bugar och bockar. Du har bloggat länge. Om jag inte lyssnar på levande musik lyssnar jag på Spotify eller Youtube. Det finns mycket fin musik där.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, jag är nöjd med Göteborgs lokalradio i P4

Åsa sa...

Wow! Åtta år, där ligger man i lä. :D

Hanneles bokparadis sa...

Åsa, snart är du där :)

Lottens Bokblogg sa...

Tror aldrig jag besökt en julblogg!

Hanneles bokparadis sa...

Lotten, kanske man är upptagen och stressad under december!

Scylla sa...

Visst har du varit aktiv på AoTs forum? Inbillar mig att jag känner igen dig därifrån. Själv har jag inte varit där sedan de gjorde om, typ. Jag tror jag har frågat förut, men minns inte att jag sett något svar.

Hanneles bokparadis sa...

Scylla, stämmer, jag var med på AoT, har många vänner därifrån, vilka jag har träffat i verkliga livet