Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

03 augusti 2019

sommaren fortsätter på Hisingen

Njuter av alla fina dagar och sommarkvällar.

8 kommentarer:

Lena i Wales sa...

Ser härligt ut och GP ger mig minnen från min uppväxt, häftigt!
Njut!

Hanneles bokparadis sa...

Lena i Wales, jag har levt med Göteborgs-Posten fem decennier! ❤️

Ama de casa sa...

Oj vad fint! Förstår att du njuter där i ditt paradis :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, nästan ett halvt år njuter jag av att kunna läsa ute i trädgården, kanske ta på varm tröja ibland :)

Klimakteriehäxan sa...

Härligt.

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, uteliv är härligt.

Mrs Calloway sa...

det är härligt att äta frukost i trädgården och sitta och läsa under träden
och en papperstidning till morgonkaffet är ett måste

kolla länkarna en gång till, om du orkar, Hannele!

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, härlig årstid, passar på att njuta så ofta vädret tillåter, papperstidningen behåller vi. Och länkarna fungerar... utom språk.