Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

04 januari 2020

bronsåldern

hittat bokmärket på någon Bokmässa, kanske även Agneta, och BP, Emma, Gerd, Klimakteriehäxan har bokmärken.

16 kommentarer:

Mösstanten sa...

Det var inte illa. En bronsåldersdolk som bokmärke.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, på Bokmässan kan man hitta allt möjligt.

Znogge sa...

Snyggt!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, riktigt fint bokmärke!

Klimakteriehäxan sa...

Jättebra ny header!!! Och snyggt bokmärke.

wiolettan sa...

Fint och annorlunda bokmärke.
Jag tycker om den cerisfärgade vattenkannan också.

Geddfish ♥ sa...

Häftigt! Så kul att hitta dessa!
https://gerd-geddfish.blogspot.com/2020/01/mina-bokmarken-v1_4.html

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, tack, jag gillar också min header.

Wiolettan, min rosa vattenkanna har rest i flera länder och besökt många trädgårdar.

Gerd ♥ lite annorlunda!

Emma, Sol som sol? sa...

Det där är kanske en bok som jag skulle kunna få sonen att läsa! Bra tips!

Hanneles bokparadis sa...

Enna, flera böcker i serien, jag tror han skulle gilla.

BP sa...

De var jättefina, båda två, annorlunda!

Hanneles bokparadis sa...

BP, har inte sett liknande.

Älskar att läsa sa...

Så fint bokmärke! Serien Bronsdolken är riktigt bra.
Jag håller med dom andra, din rosa kanna är riktigt fin :)

Hanneles bokparadis sa...

Agneta, en mycket berest rosa handväske-kanna.

Scylla sa...

Bronsdolken-serien är riktigt bra. Den har jag läst för min äldste :)

Hanneles bokparadis sa...

Scylla, kanske något för äldsta barnbarn :)