Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

11 februari 2020

nytt tungt bokstöd

Kanske inte nytt men strykjärnet är litet och tungt, det blir bra ovanpå byrån.

11 kommentarer:

Hanna sa...

Det var en ny idé!

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, jag behövde något tyngre, böckerna bara välter.

Hanna sa...

Är du säker på att strykjärn kan stå emot kioskvältare?

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, haha! 😀

Znogge sa...

Ett bokstöd med riktig tyngd i!

Mösstanten sa...

Det där blir stadigt och bra. :-)

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, behövs för tunga böcker på byrån!

Mösstanten, kommer att funka bra för glidande böcker :)

Klimakteriehäxan sa...

Jättefint bokstöd!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, litet och nätt, stadigt.

Ama de casa sa...

Vilket fint gammalt strykjärn! Det var ett bra användningsområde också, för stryker gör man ju inte längre... Inte jag i alla fall :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, funkar nog även som strykjärn :)