Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

01 april 2020

loppis-tröst i corona-tider

kommer jag inte i väg, så får jag drömma i min läsfåtölj. 
Lämnade en kasse böcker och hittade ny intressant läsning.

2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Jag hoppas verkligen att det kommer att lätta så vi åtminstone får gå utanför dörren utan att behöva ha nån anledning till det.
Sen hoppas jag att vi ska kunna resa runt i Spanien snart igen, fast just nu är ju spridningen så stor här att det är säkrast att stanna där vi är även om vi skulle få åka nån annanstans.

Hanneles bokparadis sa...

Ama, ingen ände på detta, månader kommer detta vara, tror jag.