Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

19 september 2020

mitt favoritbokmärke


Mitt favoritbokmärke smälter fint bland gamla vackra bokryggar.

Kanske även Gerd, BP, Agneta har bokmärken.

16 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Det var ett väldigt vackert, just BOKmärke!
Trevlig lördag!

Hanneles bokparadis sa...

Geddfish ♥ önskar dig också en fin dag!

wiolettan sa...


Håller med dig.
Tänk att det finns så många fina och annorlunda bokmärken.
Trevlig helg.

Hanneles bokparadis sa...

Wiolettan, detta är favorit.

Znogge sa...

Ett mycket fint och välmatchande bokmärke!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, visst är det snyggt, gillar gamla böcker!

Klimakteriehäxan sa...

Stiligt!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, så vackert med gamla böcker!

Ama de casa sa...

Vilken otroligt roligt och fint bokmärke :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, skulle nästan passa som en tavla :)

Susjos sa...

Va kul, det ser nästan likadant ut som det bokmärket jag skickade till BP som hon la ut på sin blogg just idag!

Hanneles bokparadis sa...

Susjos, jag såg det, väldigt fint.

Lena sa...

Jag har också ett sånt där fint bokmärke.

Hanneles bokparadis sa...

Lena, passar fint i äldre böcker.

BP sa...

Hahaha! Idag har vi båda två snarlika bokmärken. Snyggt:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, så kan det bli, mina favoriter 😀