Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

06 januari 2021

nytt i mitt bibliotek #32

Nöjd med min rullvagn RÅSHULT, köpte lock HÖGSMA till den. 
Köpte nu även en mindre och smalare rullvagn RÅSKOG.

7 kommentarer:

Mösstanten sa...

Det är väl råskog jag har. Den du köpte är högre och det finns tydligen lock till den. Bra med sådana här vagnar. Man kan ha dem till mycket.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, nu har jag köpt båda, mycket användbara för böcker.

Znogge sa...

Sådana har vi flera i skolan och använder dem till bild- och pysselmaterial. Väldigt praktiska.

Ama de casa sa...

Såg praktisk ut den där :-) Ha en fin trettondag!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, funkar överallt, i badrum, i köket, bland böcker och papper.

Ama, nästan snygga i olika färger och mycket praktiska :)

Vargnatt sa...

De är så fina och praktiska!

Hanneles bokparadis sa...

Vargnatt, och lätta att flytta vid behov!