Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

18 juni 2022

James Joyce har flyttat till oss #192

Äntligen ger Novellix James Joyce som bokstöd.

Kanske även Gerd, Robert W och BP har bokmärken.

7 kommentarer:

Ama de casa sa...

Ytterligare ett superfint och passande bokstöd!

znogge sa...

Ännu ett snyggt och passande bokstöd!

Hanneles bokparadis sa...

Ama, passar så fint där 📚

Znogge, gillar den verkligen

BP sa...

Väldigt läckert bokstöd. Du har en diger samling ser jag:-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, har även diger samling böcker 🙂

Geddfish ♥ sa...

Vad häftigt bokstöd!
I ditt fina bibliotek.

Hanneles bokparadis sa...

Geddfish ♥ passar väldigt bra där.