Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

23 december 2010

Riktigt mysig läsjul

Glöm inte på julafton kl 10:55 SVT2 Åbo kungör julfred.
Endast tomten är vaken..

14 kommentarer:

Ann-Sofie på OOOFbok sa...

God jul till dig också!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Ann-Sofie, här ska läsas och ätas gott :)

iT'S A sa...

Gott Bokslut!

iT'S A sa...

Gott Bokslut!

It's all about Books/Bokbloggen sa...

It's all about Books/Bokbloggen skulle iT's A stå för...

♥ Hannele sa...

Aha, det visste jag inte :)
God läsjul!

bokstödet sa...

God läsjul önskar jag dig

♥ Hannele på Hisingen sa...

Bokstödet, jag har redan börjat ;)

Marie//Tekla Maräng sa...

Önskar dig en härlig och mysig JULhelg.
Kramar:)

♥ Hannele sa...

Marie, önska detsamma till dej, kram.

Monika Häägg sa...

Önskar dig en riktigt God Jul med mycket läsning!

♥ Hannele sa...

Monika Häägg, tack, visst är det bli mysigt.

Susa P. sa...

God Jul, Hannele!

♥ Hannele sa...

Susa, tack, önskar dej en fin jul.