Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

28 januari 2011

Kanske inget skämt

Nu har boken kommit, Sov dig smal, nästan ett strå vassare än Ät dig smal.

7 kommentarer:

mariasbokliv sa...

Det skulle jag kunna tänka mig att pröva! Å andra sidan har jag inte sovit en hel natt i sträck på väääääääääääldigt länge nu.

♥ Hannele sa...

Maria, sova är skönt och nyttigt..

Vixxtoria sa...

Det är i alla fall svårt att sova medan man äter. Eller äta medan man sover. Eller vad det blir.

♥ Hannele på Hisingen sa...

Vixxtoria, hihi, äta i sängen...

Vicky sa...

Haha - underbart! Tala om mirakelmetod :)

bokstödet sa...

Det som är så skönt att sova och bli smal samtidigt låter fantastiskt.

♥ Hannele sa...

Vicky, inga skadeverkningar om man testar..

Bokstödet, eller hur :)