Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

23 juli 2011

Pimm's

Ett glas Pimm's och Mitt engelska hus av Beverley Nichols.

11 kommentarer:

mimmimarie sa...

Ahhhhhhhhh, Pimm's. Det har jag avnjutit en och annan, serverade på engelska kapplöpningsbanor, omgivna av eleganta damer i hatt.

mimmimarie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Läst, sett & hört sa...

Det ser alldeles underbart ut!

♥ Hannele på Hisingen sa...

Mimmimarie, visst är det gott.

Läst, fattas inte mycket ;)

Anonym sa...

buy guaranteed facebook fans
buy bulk facebook fans
buy cheap facebook fans

buy facebook likes cheap buy cheap facebook fans
buy cheap facebook fans buy facebook likes cheap
_________________
buy guaranteed facebook fans [url=http://www.digg-domain-name.info/story.php?id=11413#comments]buy facebook fans cheap[/url] how to buy facebook likes buy facebook likes

Suss o Kai sa...

Vad är pimm's? ser gott ut :) kram Suss

♥ Hannele sa...

Suss, engelskt ört-starksprit, blandas med läsk och frukt, avnjutes i trädgårdsmiljö.

Maria Engelwinge sa...

Jag har aldrig druckit Pimm's, men nu vill jag också! Ser ut och låter hur smarrigt som helst:). Finns det i Sverige?

♥ Hannele sa...

Maria, jag har hittat Pimm's bara i England.

enligt O sa...

Det finns färdigblandad Pimms på burk på systembolaget! Funkar okej det också.

♥ Hannele på Hisingen sa...

O, tack för tipset!