Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, är periodare, läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

24 februari 2011

En trevlig present

En vän var i Italien och köpte trevliga bokmärken; 12 kalendermånader.

14 kommentarer:

mimmimarie sa...

Klimt är en av mina favoritmålare.

Ingrid sa...

Så fina!

Holly Hock sa...

Vad smart! Undra just om liknande säljs i Sverige någonstans? /Therese

♥ Hannele på Hisingen sa...

Mimmimarie, visst är han bra.

Ingrid, passar perfekt till en bokälskare.

Holly Hock, visst är det smart med en liten kalender, jag har inte sett sådana här förut, jättefina.

Erika sa...

Vad fina, trevligt med månaderna.

♥ Hannele sa...

Erika, jag blev så glad, praktiskt.

LINA - BIBLIOFILERNA sa...

Vilka fina! Och piggar alltid upp med presenter =)

♥ Hannele sa...

Lina, trevligt med snälla vänner :)

Maria Tomsby sa...

Åh, vad fina:)

♥ Hannele på Hisingen sa...

Maria, användbar present,
man behöver ju flera bokmärken :)

...med näsan i en bok... sa...

Fina

♥ Hannele sa...

jag kommer att ha mycket användning av dem

Teresita sa...

Oi, miten kauniita! Klimt on yksi suosikkitaiteilijoistani!

♥ Hannele sa...

Teresita, noita on sitten kiva käyttää.