Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

18 september 2018

sommaren kvar på Hisingen

Så lätt ger vi inte upp sommaren, +20°C i skugga på Hisingen.

9 kommentarer:

Ama de casa sa...

Härligt med en sommar som vägrar ge upp! :-)

Ylva sa...

Nu får vi några varma dagar till. Kanske tack vare tyfonen i USA, men vi får ta vara på sommaren även om det är global uppvärmning...

Mia Eggimann sa...

Mysigt.

Hanneles bokparadis sa...

Ama, jag njuter av varje stund :)

Ylva, riktigt så långa slutsatser gör jag inte, det är vanligt med Britt-sommar i Sverige på hösten.

Marie, verkligen!

znogge sa...

Skönt med sådana dagar i september!

Boktokig Eva Boström sa...

Ser underbart ut!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, verkligen!

Eva,tänk att kunna sitta ute och njuta!

Mrs Calloway sa...

jag har suttit ute och läst idag. har du en blodapelsin på ditt fat?
är det säsong för dem nu?

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Callowa, blodgrape, äts gärna klyftor med gräddfil på engelskt vist... visst är det härligt med dessa dagar!