Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

18 juni 2020

intressanta recensionsex - helgfråga

Hur har era recensioner blivit bemötta, har någon författare hört av sig? undrar Mia i Helgfrågan. Jag har fått böcker som jag tyckt om, författarna nöjda.
Mias Helgfråga


Bonusfråga: Hur firar ni midsommar? cykeltur till havet.

12 kommentarer:

Sara Pepparkaka sa...

Havet är så underbart, jag är så lycklig att vi bor i stugan vid havet nu på sommaren!

Cissi sa...

Jag hoppas att du får en skön midsommar!

Bokdamen sa...

Tror det blir bra väder, trevlig midsommar!

Hanneles bokparadis sa...

Sara, det kan jag förstå!

Cissi, tack, önskar dig detsamma!

Bokdamen, varmt och soligt!

Klimakteriehäxan sa...

Cykla försiktigt!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, bra cykelvägar, jag har hjälm ❤️

Mösstanten sa...

Härlig spegelbild! Och glad midsommar!

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, vågorna skvätter, trevlig midsommar!

Mia Eggimann sa...

Nu påminner du mig om att jag ska pumpa min cykel och ta den till jobbet istället för bilen. 🚴‍♀️

Hanneles bokparadis sa...

Mia, vädret är ju fint nu 🚴‍♀️

Åsa sa...

Cykeltur till havet lät trevligt. Cyklade väldigt mycket förr, innan Menieres sjukdom "satte klorna i mig" på allvar. Nu står cykeln med platta däck sedan flera år tillbaka.

Hanneles bokparadis sa...

Åsa, tråkigt, för mig är det viktigt att röra på mig.