Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

21 april 2021

veckans filmfynd

Tio timmar Brontë för tio kronor, fyra filmer, överkomligt pris.

6 kommentarer:

Anki sa...

Oj vilken fynd! Jag älskar litteraturen av Brontës systrar.

Hanneles bokparadis sa...

Anki, man kan hitta massa bra filmer på loppis, fina klassiker.

Mösstanten sa...

Tio timmar Brintë! Inte mig emot. Tvärtom. Det vore finfint.

znogge sa...

Vilket härligt fynd :D

Ha en bra onsdag!

Ama de casa sa...

En krona per timme var verkligen inte dyrt :-)

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, perfekt en regnig dag... eller tv¨å.

Znogge, ibland har man ögonen med sig!

Ama, helt överkomligt pris :)