Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

15 juni 2022

queer - kulturfråga

o 
Bibliotek fullt av bra queer-tips.
något för alla åldrar (KLICKA på bilden)

Sitter på Heathrow flygplats, gör ett försök göra inlägg

Vilka hbtq-verk vill du lyfta fram? undrar Enligt O i veckans Kulturfråga.

8 kommentarer:

znogge sa...

Då önskar jag en riktigt härlig resa!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, tack, i London har man inte tråkigt 🇬🇧

Klimakteriehäxan sa...

Se där. Du är nästan framme!!! Ha det så kul! (din andra bild trodde jag var nån sorts udda dödsannonser tills jag klickade upp den i storlek ...)

Mrs Calloway sa...

har du ett eller flera barnbarn med dig? Killing Eve glömde jag. Kyssa sammet funderade jag på. ha en trevlig resa!

KajsaLisa sa...

Koppla av en stund istället och njut av att vara i London.

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, bibliotek har väldigt mycket bra tips 📚

Mrs Calloway, har två barnbarn med mig 😍

enligt O sa...

London låter härligt!

Hanneles bokparadis sa...

enligt O, väntat nästan tre år på resan! 🇬🇧