Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

15 september 2017

Varför då? undrade 3-åringen

Varför då? av Anna-Clara Tidholm är precis lagom lång för en trött 2-åring, och 3-åringen tyckte det var roligt att svara på de enkla frågorna och fundera vidare. Det finns flera böcker i serien.

5 kommentarer:

Ylva sa...

Varför länkar du till Kulturkollo hos mig?

Ugglanoboken sa...

De här böckerna är ju helt underbara!

Hanneles bokparadis sa...

Ylva, trodde du hade bra tips på ungdomsböcker.

Helena, fina både för vuxna och barnen! ❤️

Ylva sa...

Aha, nu har jag tipsat där om Ahlund.

Hanneles bokparadis sa...

Ylva, bra, du har ju läst så mycket olika