Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

27 september 2019

krysspenna

Jag löser sällar korsord men köpte denna i England som bokmärke,
kanske Agneta, Klimakteriehäxan och BP, Emma, Gerd har bokmärken.

9 kommentarer:

Mösstanten sa...

Smart med grejer som man kan använda på flera sätt.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, multifunktionella bokmärken är toppen!

Znogge sa...

Användbar! Själv löser jag mycket korsord men bara på nätet.

Geddfish ♥ sa...

Fiffigt bokmärke!
Mitt är här: https://gerd-geddfish.blogspot.com/2019/09/mina-bokmarken-v-39.html

Emma, Sol som sol? sa...

Bra det där! Undrar om jag inte också hade en sådan en gång, fått som reklampenna.

Här har du mitt bidrag:
https://solsomsol.blogspot.com/2019/09/mina-bokmarken-nr-21-gitarrackord.html

Älskar att läsa sa...

Användbar, helt klart. Jag löser mina korsord med en bläckpenna som har raderbart bläck.

BP sa...

Löser aldrig korsord, men du hittade en himla snygg penna och dessutom ett bokmärke som bonus:-)

Ama de casa sa...

Perfekt med multifunktionella grejer :-)

Hanneles bokparadis sa...

BP, jag är dålig på att lösa korsord :)