Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

29 september 2021

veckans minsta fynd

London Woman: Her Shopping And Fashion Guide 1996, kanske inte helt aktuella tips. Fina kartor, kanske inte helt aktuella heller... Men mycket finns kvar, oförändrat, bra ställen där man kan dricka te och annat. Vill man köpa denna får man betala $40, så mycket betalade inte jag, riktigt fynd.

4 kommentarer:

Mösstanten sa...

Den säger kanske lite om tiden också. Sånt kan vara både roligt och intressant.

Hanneles bokparadis sa...

Mösstanten, det finns en helt ny liknande bok också, jag har inte helt samma intressen som maken.

Ama de casa sa...

Liten men naggande god :-)

Hannele på Hisingen sa...

Ama, allt kan man inte hitta på internet 🙃