Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

27 oktober 2017

ingen kö för Ebba W-B i Göteborg

trodde jag skulle få lägga Ebba Witt-Brattströms Kulturkvinnan i kölådan.
Många andra böcker får man köa för flera veckor.

4 kommentarer:

znogge sa...

Här är det också lång kö på vissa böcker men inte så lång som i storstäderna. I dag ska jag hämta en bok som jag dock väntat på i en evighet!

Hanneles bokparadis sa...

Znogge, skönt att slippa köpa alla böcker själv!

Mrs Calloway sa...

jag konstaterade precis samma sak här, Hannele. det är väl konstigt ändå

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, lite förvånad blir man