Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

21 december 2019

Read old books


Mias utmaning Read old books tilltalar mig. Redovisning en gång i månaden lagom, jag vill inte bestämma i förväg: HÄR.

6 kommentarer:

Lena sa...

Det är väl tippen att bestämma allt eftersom vad man vill läsa.

Hanneles bokparadis sa...

Lena, jag planerar inte min läsning.

Mrs Calloway sa...

funderar också på att anta den här utmaningen. men jag hoppas också på novelläsning och något geografiskt

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, noveller har jag blivit beroende av... men geografi verkar så spretigt

Mia Eggimann sa...

Jättekul att du hoppar på 🎅

Hanneles bokparadis sa...

Mia, jag gillar ju äldre böcker.