Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

14 mars 2020

vissa ska då alltid överdriva

Väldigt många men post-it ramlar inte ner i alla fall.
Kanske även Boklysten, Gerd, Agneta, BP, Klimakteriehäxan har bokmärken.

11 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Det var värst - så många klisterlappar!!!

Hanneles bokparadis sa...

Klimakteriehäxan, ser ju lite överdrivet ut!

Ama de casa sa...

Haha! Att kalla det för överdrift är verkligen ingen underdrift :-)

Hanneles bokparadis sa...

Ama, det gäller hitta rätt bland alla klisterlappar :)

Hanna /Rak i ryggen sa...

Tur att du dessutom verkar ha skrivit på dem, annars är det nog svårt att hålla ordning!

Znogge sa...

Det var många!

Geddfish ♥ sa...

Alldeles för många i min smak, haha!
Men klisterlapp funkar absolut.

Hanneles bokparadis sa...

Hanna, så många post it slösar inte jag :)

Znogge, i mesta laget!

Geddfish ♥ någon kan behöva så många...

BP sa...

OMG! Ser ut som hos studenter som markerar olika referenssidor. Jag skulle bli vansinnig;-)

Älskar att läsa sa...

Ha ha! Påminner om min gamla bok från studietiden :) Mååånga post-it i olika färger för olika ämne, och en del fick små noteringar på sig... Men mina stack ut på långsidan av boken.

Hanneles bokparadis sa...

BP, personen får väl göra vad hen vill med sin egen bok :)

Agneta, haha, då skulle jag haft svårt att hitta det viktiga...