Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

02 januari 2013

Pengarna slut i januari?

Faktum, Göteborgs gatutidning innehåller som vanligt flera intressanta artiklar om papperslösa, medverkande Anne Lundberg som inte har mycket över konsumerande tjejers bloggar, Janne Schaffer som talar om musik och maktlöshet. Gudrun Schyman ger tips för januariekonomin. Fler snåltips här.

4 kommentarer:

Mrs Calloway sa...

februariekonomin brukar vara snäppet värre, Hannele. och om man pressar senapstuben får hårt si går den mitt av och där står man med senapen sprutande till höger och vänster...

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, haha, snålheten kan bedra visheten...

Mrs Calloway sa...

men Hannele, hur ska man veta när man är vis eller bara helt simpelt snål???

Hannele på Hisingen sa...

Mrs Calloway, så länge man har roligt, så är man inte snål :)