Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

19 april 2013

The Queen's Diamond Jubilee

Har vi något gemensamt?

2 kommentarer:

Metronyx sa...

Hm, är detta en kuggfråga : ) Du verkar lite för ung för att dela diamantdag med damen i fråga. Men ni/vi ju kvinns så det har man alltid gemensamt, men främst människa och det är vi ju allihop! Men hon har lite coolare huvudbonader än jag har i alla fall.

Hanneles bokparadis sa...

Metronyx, det finns en del i bilden... jag lånar en plast-tiara av barnbarnet ibland :)