Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

14 april 2013

English breakfast, hemma

Ibland låtsas jag att jag bor på engelskt hotell, grape är så gott.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså äter de grape där det visste jag inte. Men jag har aldrig varit i England
Mia

Hanneles bokparadis sa...

Mia, det finns inget bättre än att äta frukost på ett engelskt hotell :)

Mrs Calloway sa...

hotellfrukostar kan vara himmelska, Hannele! minns en i belgiska Venlo som timmar att ta sig igenom! små korvar och färsk frukt och bär i massor. bland mycket, mycket annat

Hannele på Hisingen sa...

Mrs Calloway, underbart! Man kan faktiskt äta hotellfrukost utan att bo på hotellet. Vi funderar på att gör det nån gång.