Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

20 maj 2013

Utesäsongen har börjat!

Äntligen kan jag äta frukost ute.

9 kommentarer:

Carro sa...

Önskar att jag också hade en sådär bra uteplats, lägenhet är ingen hit på sommaren!

Hanneles bokparadis sa...

Carro, hoppas du har en park nära...

Lingonhjärta sa...

Underbart :D

klok som en bok sa...

Så härligt!

Mrs Calloway sa...

det är verkligen härligt att sitta ute och lyssna till fåglarna och träden

Metronyx sa...

Visst är det härligt att morgonkaffet/teet äntligen kan avnjutas utomhus : ) Lite avis på att ni har trä, själv har jag stenplattor som ska rensas och mark under som gärna slår sig från höst till vår. Var dag med bra morgonväder är en bra dag dock!

mimmimarie sa...

Härligt!

Hannele på Hisingen sa...

Lingonhjärta, som jag har längtat!

Klok, kan inte komma på något trevligare...

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, verkligen avkoppling!

Metronyx, maken byggde, nu har vi runt huset, i alla väderstreck :)

Mimmimarie, i allra hösta grad!