Jag är anglofil och biblioman, har överdrivet intresse för att samla och äga böcker, läser, fotograferar, periodvis läsare; läser olika mycket olika böcker. Min barndomsdröm om ett eget bibliotek är uppfylld, är gift med en bokläsare som älskar Fantomen. Som mormor och farmor läser jag även barnböcker. Jag mår bra av att omges av böcker, att vara beroende av böcker måste vara det nyttigaste beroendet. Litteraturbanken. My own photos.

Leta i den här bloggen:

26 januari 2014

Is-klättraren hemma

Sonen har haft tre fina veckor i Norge, trots rejäl kyla..

6 kommentarer:

Metronyx sa...

Härlig bild. Ser lite livsfarligt ut dock. Men vet man vad man gör är det nog väldigt roligt och uppfriskande.
PS. Jag gillar din selfiebild några inlägg längre ner : D

Hannele sa...

Metronyx, sonen förklarade skillnad på olika sorters isar, visst har min svärdotter gjort en fin mössa :)

Mrs Calloway sa...

jag har faktiskt väntat på att din son skulle komma hem. det där med isklättring är inte att leka med!

Hanneles bokparadis sa...

Mrs Calloway, han är försiktig, funkar inte isen, så fortsätter han inte. Jag har fått en intressant lektion om isklättring och om olika sorters is.

Klimakteriehäxan sa...

Skönt att det är över ...

Hannele sa...

Klimakteriehäxan, en nöjd son tränar hemma igen :)